MENU

I-Kepoh Aduan Awam

Aplikasi Mobile iKepoh

Aplikasi Mobile iKepoh merupakan satu inovasi baharu yang dibangunkan oleh KPKT untuk memberi kemudahan kepada orang awam bagi membuat sebarang aduan kepada Majlis Daerah Yan melalui mobile.

Objektif Aplikasi Mobile iKepoh

  • Menjalin hubungan akrab PBT dan rakyat melalui penyediaan saluran aduan yang mesra pengguna dalam memberi perkhidmatan terbaik kepada rakyat; dan
  • Pemantauan dan pengurusan aduan lebih berkesan kepada pengurusan atasan PBT dan KPKT melalui satu sumber sistem yang sama dan mudah dicapai.

Fungsi Aplikasi Mobile iKepoh

  • Membenarkan penghantaran aduan bergambar beserta lokasi secaraMobile;
  • Memberi maklumbalas kepada pengadu dengan lebih responsif; dan
  • Memantau statistik aduan oleh PBT atau JKT melalui dashboard yang disediakan dengan lebih efisien.

 

Maklumat Lanjut Sila Layari Website Berikut : KLIK DISINI

SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN

Soal selidik ini dijalankan untuk mengenalpasti tahap kepuasan penduduk di bawah pentadbiran Majlis Daerah Yan terhadap kemudahan, infrastruktur dan prasarana yang disediakan bagi meningkatkan tahap kepuasan penduduk.

Sila ke link dibawah ini untuk soal selidik kepuasan pelanggan secara atas talian.

 

Borang Online Soal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Majlis Daerah Yan

 

 

Kemaskini Terakhir: Rabu, 21 November 2018 - 3:18pm